Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wysoka jakość produktów

Proces zwojowaniaWszystkim naszym Klientom zapewniamy wysoką jakość produktów, potwierdzoną certyfikacją ISO 9001:2015. Jakość to zgodność towarów z wymaganiami Klienta, który za nią zapłaci. Osoby, które korzystają z naszych produktów, mają rozmaite potrzeby, aczkolwiek łączą ich pewne oczekiwania – produkt musi być zrobiony dobrze, szybko, niedrogo i wiarygodnie. Wymienione elementy oferowanej przez nas jakości rozumiemy następująco:

 

  • dobrze – czyli produkt spełnia wszystkie oczekiwania Klienta. Mowa tu o wymaganiach technicznych, funkcjonalnych i normatywnych. Dobre wykonanie elementów stanowi podstawę dla pozostałych składowych jakości.

 

  • niedrogo – warunek ten może zostać spełniony w sytuacji, gdy Klient zapłaci wyłącznie za elementy niezbędne. To oznacza, że w procesie realizacji oraz dostarczania produktu wykluczamy części, które nie są niezbędne do jego funkcjonowania. Niska cena to oczekiwania każdego Klienta, dlatego w to celujemy.

Certyfikat elektroniczny ISO 9001

  • szybko – to jedno z podstawowych oczekiwań Klienta. Ten element jakości nigdy nie może być sprzeczny z „dobrze” i „niedrogo”. Aby odpowiednio zdefiniować ten parametr, z uwagą słuchamy naszych Klientów. To sprawia, że jesteśmy w stanie podjąć optymalne wyzwania organizacyjne. Dzięki temu nasi odbiorcy mogą mieć pewność, że doskonale ich rozumiemy pod tym względem.

 

  • wiarygodność – czyli zaufanie, stanowi szczególną wartość, dzięki której możemy być dla Klientów dostawcą pierwszego wyboru. Naszym zdaniem zaufanie to podstawa realizacji każdego ambitnego przedsięwzięcia, współpracy i sukcesu. Wiarygodność firmy Inducto opieramy na potwierdzonych kwalifikacjach pracowników, wypracowanych relacjach z dostawcami, a także stosowanych przez nas technologiach. Dzięki skutecznego budowaniu zaufania system zarządzania w naszej firmie staje się narzędziem, które ułatwia osiąganie celów biznesowych (naszych oraz Klientów), przesądzając o konkurencyjności oraz sukcesie wszystkich łańcuchów dostaw, w jakich bierzemy udział.